Vyhledat
  • bng-group

Zástupci BNG Group na jednání v Dubaji

Praha / Dubaj - Zástupci společnosti BNG Group se v listopadu účastnili zajímavé pracovní schůzky v Dubaji ve Spojených arabských emirátech. Primárním cílem této cesty bylo jednání o stávající spolupráci a zájem o rozšíření spolupráce v budoucnu.


"V rámci návštěvy Dubaje, kde sídlí náš dlouholetý obchodní partner pro Spojené arabské emiráty a celkově region Blízkého východu, jsme se mimo jiné setkali s novým vedoucím zahraniční kanceláře CzechTrade SAE Mgr. Vladislavem Poláchem. Přestože je v regionu velmi krátkou dobu, má už za sebou řadu jednání s místními podnikatelskými subjekty a úřady," říká Petr Štěpánek, manažer zahraničního obchodu BNG Group s tím, že během pětidenního jednání byli schopni probrat nejen obecné otázky vzájemné obchodní výměny mezi Českem a Spojenými arabskými emiráty, ale zaměřit se i na konkrétní projekty v rámci vzájemné spolupráce.

Zájem prodat své výrobky na tento velmi atraktivní trh má řada výrobců z celého světa včetně Česka i Slovenska. „Právě díky tomuto enormnímu zájmu jsou místní zákazníci zhýčkáni a požadují nejen výjimečné zboží, ale také nadstandardní podporu především v rámci zalistovacích poplatků a marketingu," upřesňuje Petr Štěpánek a dodává: "Místní obchodníci jednají velmi obezřetně a proto je třeba být během jednání také trpělivý. Jistotou však zůstává fakt, že Spojené arabské emiráty a úspěch na tomto trhu se stává často jakousi vstupenkou do ostatních zemí v rámci tohoto regionu".



Zástupci společnosti BNG Group s sebou na jednání v Dubaji vzali pečlivě vybrané výrobky cca 10 českých firem z oblasti zdravé výživy a pochutin. "O představené výrobky byl velký zájem. Vedle toho jsem dostali například poptávku na jehněcí a skopové maso, především v mražené podobě a hlavně v úpravě halal," popisuje detaily jednání Petr Štěpánek s tím, že s jednotlivými zastoupeními kanceláře CzechTrade spolupracuje BNG Group již řadu let. "Velmi dobrá a přínosná spolupráce byla například při přípravě velethu v Číně a na řadě dalších školení, výstav i obchodních jednání," dodává Štěpánek.


Agentura CzechTrade je již 21 let důležitým partnerem českých firem na cestě k jejich zahraničním exportním a investičním úspěchům. Jde o národní proexportní organizaci založenou Ministerstvem průmyslu a obchodu s cílem rozvíjet mezinárodní obchod a vzájemnou spolupráci mezi českými a zahraničními subjekty. Exportérům nabízí informační a asistenční služby, které zajišťují profesionálové jak v Česku, tak především v zahraničních kancelářích.

38 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše