Aktuality


25.09.2018

BNG Group a.s. se stala spolumajitelem společnosti JAPAVO.

Pomáháme firmám růst.

 

https://www.investujeme.cz/tiskove-zpravy/ceske-firmy-jsou-na-vzestupu-obyvatelstvo-bohatne-a-neboji-se-experimentovat/

11.04.2018

Forbes Česko - rozhovor s Katkou Býčkovou

Víte, že když předáváte svoji vizitku obchodnímu partnerovi z Číny, mělo by to být oběma rukama, a ne jednou, jak jsme zvyklí u nás? Nebo že když neochutnáte vše, co vám tamní hostitel naservíruje, můžete ho tím hluboce urazit? I na takové zdánlivé detaily je potřeba myslet, když chcete v Číně udělat obchod. Protože byznys není jen o číslech, ale hlavně o důvěře. A u Číňanů obzvlášť.

„Zajímá je, jestli jste si zjistili něco o jejich zvyklostech, a od toho se odvíjí chuť obchodovat s vámi,“ popisuje svoje zkušenosti Kateřina Býčková, šéfka poradenské společnosti BNG Group, která pomáhá výrobcům potravin prosadit se na českém i zahraničním trhu.

Například v Dubaji si díky BNG dáte medový dort od českého výrobce Marlenka. V nabídce ho mají tamní sítě hotelů, kaváren a restaurací. Ač má firma svoje vlastní exportní oddělení, poradci z BNG jí pomáhají při otevírání nových trhů.

Marlence se v Dubaji podařilo prorazit hned z několika důvodů: Arabové jsou na sladké a rádi zkoušejí novinky z Evropy. Dobré jméno u nich mají mimo jiné třeba španělská či francouzská vína nebo italské kávy. Stojí hlavně o produkty, kterým se dobře daří na jejich domácím trhu.

„Obecně se dá říct, že dobrou šanci na úspěch má v Dubaji sladký a slaný sortiment. Zároveň jde o kategorii, s níž je nejjednodušší vstup na jakýkoli trh, protože u ní nejsou tak vysoké nároky na certifikace jako například u masa,“ vysvětluje Býčková.

Vzhůru do světa

Podle ní je teď pro zahraniční expanzi ideální doba. Ekonomice se daří a firmy mají velkou šanci ve světě obstát a navýšit obrat. Například výše zmíněné Marlence díky expanzi do Dubaje loni stouply tržby řádově o jednotky milionů. Letos by měl být růst dvojciferný.

Zároveň je ale nutné vždy zvážit, zda je export pro firmu ekonomicky zajímavý a jestli je na něj připravena. Vstup na nové trhy totiž stojí čas i peníze. V případě Marlenky se náklady na expanzi do Dubaje vyšplhaly na statisíce korun a od prvního jednání po první dodávku dortů to trvalo rok.

Kdo tedy není připraven investovat čas a peníze, měl by si prodej za hranicemi rozmyslet. Poradci občas expanzi firmám rozmluví i kvůli nevhodnému sortimentu. Například v arabských a asijských zemích je složitý proces povolení a certifikace u masa, sušeného mléka či mléčných výrobků, kojenecké výživy, léků nebo potravinových doplňků.

„Každá země má jiná pravidla a podle toho se odvíjí časová i finanční náročnost pro vstup na daný trh,“ dodává Býčková. Na následujících řádcích pro vás připravila přehled základních pravidel, která je třeba při plánovaném vstupu na zahraniční trh dodržovat.

Pravidla úspěšné expanze

- Buďte trpěliví a počítejte s výdaji. Je nutné investovat čas a peníze, protože je běžné, že zisk se začne tvořit například až třetí rok působení na trhu.

- Mějte rozpočet na marketing, aby se o vašem zboží zahraniční zákazníci vůbec dozvěděli.

- Jednejte s opravdu zkušeným zahraničním obchodním partnerem či distributorem.

- Mějte manažera nebo tým lidí, kteří se budou věnovat výhradně zahraničnímu trhu – expanze obnáší časté cesty do zahraničí, účast na výstavách a veletrzích, zajištění certifikací a řadu dalších úkonů.

- Mimo Evropu musí být materiály přeložené do jazyka dané země, dbejte proto na výběr kvalitního tlumočníka.

- Klíčové je osobní jednání, a to jak na straně odběratele, tak přímo v České republice u výrobce – je třeba pečlivě jednat o podpoře, certifikacích a náležitých dokumentech.

 

Zdroj: http://www.forbes.cz/pomahame-firmam-uspet-za-hranicemi-aneb-pravidla-uspesne-expanze/

 

04.04.2018

Monty Rich – ŠÉFKY NOVÉ GENERACE – Rozhovor s paní Katkou Býčkovou

 Kateřina Býčková je od nového roku generální ředitelkou a místopředsedkyní představenstva BNG Group a.s., společnosti založené Markem Gomolou v roce 2011.

 

1. Vaše životní motto

Konkrétní životní motto nemám, vždy se řídím spíše vlastní intuicí a zároveň se snažím soustředit na konkrétní cíle a ty dotahovat do zdárného konce. Myslím si, že je velmi důležité myslet pozitivně a především věřit tomu, co dělám. Ať už se jedná o pracovní nebo soukromý život.
Když se začínám věnovat novému projektu a cítím, že má budoucnost, tak se do něj obuji v plné síle a nedělám nic na osmdesát, ale na sto a více procent. Hledám příležitosti, které se posléze snažím realizovat. Takže i když žádné konkrétní životní motto nemám, jsou to právě intuice a pozitivní pocity, které využívám nejen v podnikání.

 

2. Podle čeho si vybíráte lidi do svého týmu

Práce v BNG není o jednotlivcích, ale o týmu skvělých lidí, kteří společně chtějí tvořit celek, nikoliv být pouze jeho částí. Proto pro mě právě výběr nových členů našeho kolektivu představuje absolutní prioritu.
Samozřejmě záleží na pozici, kterou právě hledáme. Na vyšší manažerské pozici se snažíme na trhu najít profesionály ve svém oboru, o kterých jsme přesvědčeni, že mohou naší společnosti z hlediska zkušeností přinést něco nového a zároveň – a to je klíčové – zapadají do našeho kolektivu a vize BNG. Na nižší pozice vybíráme absolventy středních a vysokých škol, kteří se chtějí učit novým věcem a líbí se jim náš přístup. Jsme vždy připraveni je zaškolit a většinou pak u nás zůstávají po delší dobu nejen díky možnosti karierního růstu.

3. Jaké máte zásady pro vedení lidí

V první řadě je to o přístupu. U nás ve firmě nebereme jednotlivce jako zaměstnance, ale jako kolegy. Vážíme si jich a skutečně nás zajímá jejich názor. Porady v BNG jsou vedeny stylem brainstormingu, kde může každý sdělit svůj pohled na věc a teprve následně se společně rozhodujeme.
Snažím se nikoho nelimitovat ale naopak dát každému jednotlivci z BNG prostor pro jeho vlastní iniciativu. Samozřejmě jisté hranice existují, každý má své kompetence a povinnosti. Ale otevřené názory jsou vítány, a jak každý našeho společného cíle dosáhne, je už na konkrétním jednotlivci. Kromě přístupu k lidem je samozřejmě důležitá i jejich motivace. Zde je finanční složka jako všude základem, ale pro mě a všechny u nás ve firmě je zásadní atmosféra a zázemí, které kolegům poskytujeme. Proto se snažím, aby se každý u nás cítil spokojeně, a jsem přesvědčena, že pokud se tak skutečně cítí, tak se do práce těší a má mnohem větší motivaci dobře pracovat.

 

4. Co jsou podle Vás hlavní složky úspěšného byznysu

Pro úspěšný obchod je třeba mít na své straně správného obchodního partnera, který má chuť se s vámi podílet na vašich vizích a cílech. Musí stát při vás a věřit vám. Všechno je o vzájemné spolupráci všech stran, komunikaci a důvěře. Pokud to nefunguje a každá strana si dělá, co chce, tak nelze úspěšného obchodu dosáhnout.
Je velmi důležité a jsem za to opravdu ráda, že máme v rámci BNG dlouhodobé partnery, kteří stojí na naší straně a věří nám. My se jim potom snažíme přinášet nejen jednorázové obchodní příležitosti, ale vytvářet i další na bázi dlouhodobé spolupráce. Když jsme začínali, tak se samozřejmě obchody pohybovaly v menších finančních objemech, ale díky chuti spolupracovat je pak možné i na menších transakcích vytvořit do budoucna opravdu velkých obchod. Jenom je třeba najít toho správného obchodního partnera.

 

                                                                                                                                       Fotograf: Martin Kabát

19.01.2018

Změny v BNG Group a.s. k 1.1.2018

Dovolte nám, Vás informovat o změnách, které nastaly s platností k 1. lednu 2018.

Paní Ing. Kateřina Býčková bude nově zastávat post generální ředitelky a místopředsedkyně představenstva BNG Group a.s., přebírá tím kompletní zodpovědnost za řízení společnosti BNG Group a.s. a jejich dceřiných společností BNG Investment s.r.o. a AGENTURA – TERNO s.r.o.

Pan Martin Gomola, člen představenstva, přebírá s platností k výše uvedenému datu kompletní zodpovědnost za řízení dceřiné společnosti v Polsku – BNG Poland sp. z o.o. a nadále bude řídit část obchodních projektů v ČR.

Dle vyjádření předsedy představenstva Marka Gomoly bere tento krok v rámci nového nastavení řízení, jako důležitý k dalšímu rozvoji BNG Group a.s. a spolupráce s již dosavadními obchodními partnery.

Pan Marek Gomola se k této změně vyjádřil slovy: ,, Požádám Vás, abyste tyto změny přijali pozitivně a brali v úvahu kompletní novou strukturu. Osobně beru tyto změny v rámci nového nastavení řízení, jako důležitý krok k dalšímu rozvoji BNG Group a.s. a naší vzájemné spolupráce. Jsem přesvědčen, že na post generálního ředitele byl vybrán člověk, který nemá pouze mou, ale za ty roky i Vaši důvěru,,.

21.12.2017

Vánoční Večírek BNG

BNG Group a.s. jako každoročně v předvánočním čase uspořádalo vánoční večírek, jak pro své zaměstnance, tak pro své obchodní partnery.

Poprvé se tento večírek přesunul z moravských vinných sklípků do pražské restaurace SOHO.

Na Vánočním večírku byla představena charitativní organizace ALSA, z.s., v rámci níž BNG připravilo pro své obchodní partnery charitativní tombolu s hodnotnými cenami a neplánovanou dražbu obrazu s fotografií herečky Patrície Solaříkové. Sbírka pořádaná na Vánočním Večírku BNG vynesla charitativní organizaci ALSA, z.s. krásných 132 800 Kč.

Celý večer doprovázela a moderovala herečka Patrície Solaříková.

Více informací naleznete na oficiálních webových stránkách ALSA, kde též můžete přispět buď zakoupením charitativního kalendáře, nebo dobrovolným příspěvkem.

06.12.2017

BNG Group a.s. v rámci propagace podporuje kvalitní českou práci.

Projekt Domy Vatěkov zahrnuje 6 pozemků s výměrami od 1 200 m2 do 1 992 m2 , nabízí 6 typově různých domů, od bungalovů 4 + 1 až po patrové domy 6 + 1 s dvougaráží. Projekt je situován v obci Vatěkov, která je vzdálená 35 minut jízdy autem od Prahy a leží v těsné blízkosti zámku Konopiště.

Nyní je ve výstavbě první vzorový dům, na který se brzy můžete přijít podívat.

Pokud hledáme rodinné bydlení v blízkosti Prahy, navštivte oficiální webové stránky Domů Vatěkov, kde si určitě vyberete: https://domyvatekov.cz/projekt.html.

30.11.2017

BNG Group se rozhodla podpořit další start-upový projekt.

Tento rok se BNG Group stala podílovým vlastníkem společnosti Cenylevne.cz, s.r.o. Start-up projekt společnosti Cenylevne.cz, s.r.o. se zabývá především vyhledáváním a porovnáváním cen základních čerstvých a trvanlivých potravin ve stálém sortimentu (cca 500 položek) pro zákazníky HORECA, každý týden nabízí porovnání cen nejdůležitějších prodejců, sítí supermarketů a velkoobchodů v Praze a ve Středočeském kraji.

Více informací naleznete na webových stránkách cenylevně.cz , kde se též můžete zaregistrovat pro zasílání novinek ohledně aktuálních a akčních cen.

23.11.2017

BNG Group se stala v roce 2016 většinovým vlastníkem společnosti Agentura – Terno.

Agentura Terno představuje společnost s dlouholetou tradicí fungující od roku 1994, svým klientům poskytuje profesionální služby v oboru deratizace, dezinfekce a dezinsekce.

Své služby nabízí nejen v potravinářských a zemědělských provozech, ale i ve veřejném a soukromém sektoru, jak již sami můžete vidět v referencích společnosti - Pražský hrad včetně zámku Lány, Pražské arcibiskupství, Ministerstvo obrany, Vojenské letiště Kbely.

Více informací naleznete na stránkách agenturaterno.cz a nebo neváhejte kontaktovat kolegy na info@agenturaterno.cz

06.11.2017

BNG se stala součástí křestu charitativního kalendáře ALSA, z.s. 2018

Nadace Alsa se snaží pomáhat lidem s onemocněním Amyotrofické laterální sklerózy (ALS). ALS je progresivní nervosvalové onemocnění, které postihuje motorické nervové buňky (tzv. motoneurony) v mozku a míše. Pokud tyto motoneurony nefungují nebo odumřou, mozek nedokáže ovládat svaly a jejich pohyby, svaly postupně slábnou a atrofují. ALS je nemoc, na kterou dosud neexistuje kauzální léčba.

Společnost BNG se stala partnerem neziskové organizace ALSA v červenci 2017 a podpořila organizaci sponzorským darem ve výši 400 000 Kč.

Nadaci zastupuje i řada známých osobností, kteří propůjčily svou tvář charitativnímu kalendáři RUNY, mezi něž patří Taťjana Medvecká, David Kraus, Tonya Graves, Pavel Batěk, Patricie Solaříková, Daniela Písařovicová, Tomáš Jeřábek, David Prachař, Stanislav Majer, Linda Bartošová, Jana Plodková i Thom Artway. Zakoupením charitativního kalendáře již dnes můžete podpořit pacienty ALSY, autogramiáda k charitativnímu kalendáři proběhne dne 8. 11. 2017 od 18.00h v budově Neoluxoru.

 

Více fotografií k náhlednutí na našich facebookových stránkách BNG.

27.07.2017

Společnost BNG Group se stala partnerem neziskové organizace ALSA

Dražba zlaté šestilitrové lahve Moët, kterou podepsaly hvězdy filmového festivalu Uma Turman, Casey Affleck, David Lowery, Daniela Peštová, Tereza Maxová i ředitel festivalu Jiří Bartoška a mnoho dalších, proběhla na čtvrteční Moët party. „Jsme rádi, že naše firma tímto gestem může pomoci úsilí spolku rozšiřovat své aktivity a umožnit osvětu o nemoci. Se spolkem ALSA plánujeme dlouhodobou spolupráci a jsme hrdí, že jsme se mohli stát partnery právě takovéto organizace“, řekla akcionářka BNG Group a.s. Kateřina Býčková.

„Nemohu ani vyjádřit, jak jsme vděční za podporu, které se nám dostalo nejen od vedení filmového festivalu, ale také od zástupců firmy Moët&Chandon a BNG Group. Díky enormnímu daru od BNG Group a další finanční podpoře od Moëtu bude možné se zase o krok přiblížit našemu hlavnímu cíli, což je vybudování stacionáře pro pacienty s ALS, a také pokračovat v našich dalších aktivitách, jako je poradna a pobyty pro pacienty a jejich rodiny či provozování online půjčovny pomůcek“, poděkovala jednatelka spolku ALSA Eva Baborová.

 

03.07.2017

BNG Group a.s. získalo výhradní zastoupení značky C-Borg Food

C-Borg Food není jen unikátní technika konzervy se samoohřevem, ale především 100% KVALITA nabízených surovin, a to jak masa, tak i zeleniny, vše bez konzervantů a umělých barviv.

To jak samoohřev vypadá můžete vidět na našem facebooku.

https://www.facebook.com/bng.cz/videos/vb.376817042488381/811093892394025/?type=2&theater¬if_t=like¬if_id=1499090276793789

 

 

 

19.06.2017

PREZENTUJEME SVÉ PARTNERY NA JEDNÉ Z NEJVĚTŠÍCH ČÍNSKÝCH FOOD EXHIBIC

Čínský trh představuje obrovské obchodní příležitosti a poptávka po kvalitních produktech je vysoká. Vzhledem k našim zkušenostem z proběhlých jednání s čínskými importéry jsme i tentokrát nabídli našim partnerům odprezentování jejich výrobků, tentokrát na IFE v Guanghzhou. V Číně zaroveň probíhala další jednání o bližších podmínkách spolupráce spojené s vývozem českých produktů na tamní trh.

03.01.2017

PF 2017

28.11.2016

BNG + Amazon

03.11.2016

AGENTURA TERNO

Využívá nejmodernější technologie a zároveň ekologické postupy v likvidaci obtížného hmyzu, hubení hlodavců a škodlivých mikroorganismů v malém i velkém rozsahu. Nabízí speciální ochranné dezinfekce, deratizace, dezinsekce nejen v potravinářských a zemědělských provozech, ale i ve veřejném a soukromém sektoru. Veškeré tyto práce jsou realizovány po celé ČR, SR s plánovaným rozvojem do dalších zemí. Mezi významné reference patří například Pražský hrad, Arcibiskupství pražské, Ministerstvo obrany, Letiště Praha - Kbely, Nemocnice pod Petřínem a další.

BNG Group a.s.
Politických vězňů 912/10
110 00 Praha 1

IČO: 24846643
DIČ: CZ24846643

© 2016 Všechna práva vyhrazena, Vytvořil Fastest

Marketing Foods Products Invesment