Monty Rich – ŠÉFKY NOVÉ GENERACE – Rozhovor s paní Katkou Býčkovou


Zavřít

04.04.2018


 Kateřina Býčková je od nového roku generální ředitelkou a místopředsedkyní představenstva BNG Group a.s.,společnosti založené Markem Gomolou v roce 2011.

 

1. Vaše životní motto

Konkrétní životní motto nemám, vždy se řídím spíše vlastní intuicí a zároveň se snažím soustředit na konkrétní cíle a ty dotahovat do zdárného konce. Myslím si, že je velmi důležité myslet pozitivně a především věřit tomu, co dělám. Ať už se jedná o pracovní nebo soukromý život.
Když se začínám věnovat novému projektu a cítím, že má budoucnost,tak se do něj obuji v plné síle a nedělám nic na osmdesát, ale na sto a více procent. Hledám příležitosti, které se posléze snažím realizovat. Takže i když žádné konkrétní životní motto nemám, jsou to právě intuice a pozitivní pocity, které využívám nejen v podnikání.

 

2. Podle čeho si vybíráte lidi do svého týmu

Práce v BNG není o jednotlivcích, ale o týmu skvělých lidí,kteří společně chtějí tvořit celek, nikoliv být pouze jeho částí. Proto pro mě právě výběr nových členů našeho kolektivu představuje absolutní prioritu.
Samozřejmě záleží na pozici, kterou právě hledáme. Na vyšší manažerské pozici se snažíme na trhu najít profesionály ve svém oboru, o kterých jsme přesvědčeni, že mohou naší společnosti z hlediska zkušeností přinést něco nového a zároveň – a to je klíčové – zapadají do našeho kolektivu a vize BNG. Na nižší pozice vybíráme absolventy středních a vysokých škol, kteří se chtějí učit novým věcem a líbí se jim náš přístup. Jsme vždy připraveni je zaškolit a většinou pak u nás zůstávají po delší dobu nejen díky možnosti karierního růstu.

3. Jaké máte zásady pro vedení lidí

V první řadě je to o přístupu. U nás ve firmě nebereme jednotlivce jako zaměstnance, ale jako kolegy. Vážíme si jich a skutečně nás zajímá jejich názor. Porady v BNG jsou vedeny stylem brainstormingu, kde může každý sdělit svůj pohled na věc a teprve následně se společně rozhodujeme.
Snažím se nikoho nelimitovat ale naopak dát každému jednotlivci z BNG prostor pro jeho vlastní iniciativu. Samozřejmě jisté hranice existují, každý má své kompetence a povinnosti. Ale otevřené názory jsou vítány, a jak každý našeho společného cíle dosáhne, je už na konkrétním jednotlivci. Kromě přístupu k lidem je samozřejmě důležitá i jejich motivace. Zde je finanční složka jako všude základem, ale pro mě a všechny u nás ve firmě je zásadní atmosféra a zázemí, které kolegům poskytujeme. Proto se snažím, aby se každý u nás cítil spokojeně, a jsem přesvědčena, že pokud se tak skutečně cítí, tak se do práce těší a má mnohem větší motivaci dobře pracovat.

 

4. Co jsou podle Vás hlavní složky úspěšného byznysu

Pro úspěšný obchod je třeba mít na své straně správného obchodního partnera, který má chuť se s vámi podílet na vašich vizích a cílech. Musí stát při vás a věřit vám. Všechno je o vzájemné spolupráci všech stran, komunikaci a důvěře. Pokud to nefunguje a každá strana si dělá, co chce, tak nelze úspěšného obchodu dosáhnout.
Je velmi důležité a jsem za to opravdu ráda, že máme v rámci BNG dlouhodobé partnery, kteří stojí na naší straně a věří nám. My se jim potom snažíme přinášet nejen jednorázové obchodní příležitosti, ale vytvářet i další na bázi dlouhodobé spolupráce. Když jsme začínali, tak se samozřejmě obchody pohybovaly v menších finančních objemech, ale díky chuti spolupracovat je pak možné i na menších transakcích vytvořit do budoucna opravdu velkých obchod. Jenom je třeba najít toho správného obchodního partnera.

 

                                                                                                                                Fotograf: Martin Kabát


BNG Group a.s.
Politických vězňů 912/10
110 00 Praha 1

IČO: 24846643
DIČ: CZ24846643

© 2016 Všechna práva vyhrazena, Vytvořil Fastest

Marketing Foods Products Invesment